حروف پلکسی ، حروف برجسته ، حروف مولتی استایل

حروف پلکسی گلاس چیست؟

امروزه نوشتن حروف یا لوگوهای مختلف بر روی دیوارها یا انواع تابلو ها رواج بسیاری دارد. ساخت این حروف با اجناس و متریال های مختلفی صورت می گیرد. یکی از مواد رایج برای این کار پلکسی گلاس است. لذا همانطور که احتمالا در اماکن مختلف دیده اید، حروف پلکسی گلاس رواج فراوانی دارند. لذا گروه نورنگار در نظر گرفت تارنمای خود صفحه ی مجزایی برای این کار قرار دهد. در این صفحه با این حروف بیشتر آشنا می شوید. و جزئیات بیشتری را در مورد آنها می آموزید.

ساخت لوگو یا حرف با استفاده از پلکسی

یکی از مواردی که از حروف پلکسی استفاده می شود، نشان های تجاری و لوگو ها هستند. این لوگوها معمولا با یک نوشته همراه هستند. در تصویر ابتدای این صفحه یک نمونه را مشاهده می نمایید. برای استفاده از پلکسی در ساخت حروف یا گولو، روش های متنوعی وجود دارد. اما آن چیزی که در این صفحه مدنظر است، موارد شبیه عکس بالا و نمونه هایی است که در ادامه می آید. یعنی حروف از یک ورق پلکسی برش خورده و روی سطح مدنظر شما نصب می شوند.

کاربردهای حروف برجسته

در بسیاری از ادارات، موسسات و شرکت ها به منظور راهنمایی مخاطبین از این حروف استفاده می کنند. همچنین برای امور زیبایی و دکوراتیو نیز از این روش برای نشان دادن نوشته ها یا لوگو ها استفاده می شود.

انواع روش های استفاده

استفاده از حروف پلکسی به دو شکل کلی رایج است. یکی اینکه حروف مستقیم روی یک سطح از جنس متفاوت نصب شود. مثلا حروف را روی دیوار بچسبانیم. (به تصاویری که در ادامه هست نگاه کنید.) روش دیگر اینکه، حروف یا لوگو، روی یک سطح از جنس پلکسی نصب گردد. حال خود این سطح، می تواند روی زمینه ی مدنظر شما محکم شود.

نحوه ی نصب حروف برجسته

روش های مختلفی برای چسباندن حروف یا لوگو روی سطح زیرین وجود دارد. اگر جنس سطح زیرین، پلکسی باشد، می توان از کلروفرم استفاده نمود. اگر پلکسی نباشد می توان از چسب های دوطرفه، پیج و رولپلاک، چسب های مایع و فوری استفاده نمود.

شابلون و راهنمای نصب

برای سهولت در نصب این محصول، به همراه حروف یا لوگو، یک شابلون نیز داده می شود. ابتدا این شابلون با چسب (مثلا چسب کاغذی) روی سطح نصب می شود. سپس حروف یا اجزاء لوگو در آن قرار گرفته و به سطح زیرین محکم می شوند. شابلون در واقع یک صفحه است که جای حروف یا اجزای لوگو در آن خالی شده است.

در چه محل هایی از این حروف یا لوگو ها استفاده می شود؟

  • آپارتمان ها
  • ادارات
  • موسسات
  • بیمارستان ها
  • درمانگاه ها
  • سازمان ها
  • شرکت ها
  • و به طور کلی هر ساختمان و بنایی

نحوه ی سفارش

برای سفارش این محصول ابتدا باید ابعاد نوشته را مشخص نمایید. سپس زمینه را مشخص کنید و در نهایت نوع کار را به ما بگویید. یعنی با توجه به عکس هایی که در بالا هست، یکی را انتخاب کرده و در تلگرام برای ما ارسال کنید تا از آن برای اجرای طرح شما ایده گرفته شود.

کلیه ی کارهای مربوط به سفارش به صورت تلگرامی انجام می شود. در صورت ضرورت می توانید با همین شماره ی تلگرام، تماس نیز بگیرید.

تصاویر این صفحه از اینترنت گرد آوری شده اند.

Telegram
WhatsApp
Pinterest