خدمات سی ان سی پلکسی و ماشین کاری پلکسی

خدمات سی ان سی پلکسی و ام دی اف

امروزه استفاده از دستگاه های سی ان سی ( CNC ) در امور مختلف صنعتی و هنری امری رایج و متداول است. دستگاه های سی ان سی انواع متنوعی دارند که گاهی آنها را بر اساس کاربرد و گاهی بر اساس ساختار دسته بندی می کنند. در زمینه ی پلکسی گلاس، استفاده از سی ان سی های روتاری و سه محوره رایج می باشد.

خدمات ماشین کاری پلکسی و ام دی اف

ساخت یک قطعه ی پلکسی فقط با دستگاه های لیزر انجام نمی شود. بلکه گاهی از ابزارها و دستگاه های مختلفی دیگری نیز در این امر استفاده می شود. لذا علاوه بر برش پلکسی گلاس در اشکال و ابعاد مختلف، خدمات مختلف دیگری نیز می توان روی آن پیاده سازی نمود. از آن جمله می توان به فهرستی که در ادامه آمده است اشاره نمود.

کاربرد سی ان سی و ماشین کاری برای پلکسی گلاس و ام دی اف

از دستگاه های سی ان سی و دستگاه های دیگر مربوط به ماشین کاری، استفاده های مختلفی در امور مربوط به پلکسی گلاس و ام دی اف می شود. در این زمینه می توان به فهرست زیر اشاره کرد. برای توضیحات بیشتر روی هر مورد کلیک کنید.

پَخ زنی پلکسی گلاس و ام دی اف

یکی از کارهایی که روی ورق های یا قطعه های پلکسی گلاس انجام می شود، پخ زدن است. پخ زدن یا گونیا کردن یا فارسی بر کردن، برای کنار هم قرار دادن قطعات مختلف بکار می رود. همچنین گاهی لبه های پلکسی یا ام دی اف را برای زیبایی پخ می زنند. این پخ ها می توانند ۴۵ درجه یا کمتر (مثلاً ۲۲٫۵ درجه) یا بیشتر (مثلاً ۶۰ درجه) باشند. در بخش تولید ما، خدمات مختلفی برای پخ زدن اشکال غیر منظم (مثلا بیضی یا هر شکل دیگری) ارائه می گردد.

پخ زدن روی پلکسی
پخ زدن روی پلکسی

شیار زنی پلکسی گلاس و ام دی اف

در بسیاری از کارهای مربوط به پلکسی و ام دی اف، نیاز پیدا می شود که یک شیار روی قطعه ی مدنظر ایجاد شود. در مجموعه ی نورنگار، خدمات مختلفی در این زمینه ارائه می گردد. امکان ایجاد شیارهای مختلف با عمق ها و عرض های متفاوت و حتی اشکال پیچیده و نا منظم به راحتی برای این مجموعه وجود دارد.

شیار زدن روی پلکسی

حکاکی روی پلکسی و چوب

برای برخی امور صنعتی یا تبلیغاتی نیاز به حکاکی پلاستیک یا پلکسی یا چوب یا آلومینیوم می باشد. یکی از خدمات گروه نورنگار، حکاکی پلکسی یا چوب یا ام دی اف یا آلومینیوم با دستگاه سی ان سی می باشد.

حکاکی روی پلکسی و چوب

انواع پولیش و پرداخت

یکی از کارهای بسیار مورد نیاز در زمینه ی پلکسی گلاس، صاف و صیقلی کردن لبه های برش خورده با لیزر یا اره می باشد. یکی از خدمات گروه نورنگاه، پولیش کاری و یا پرداخت پلکسی گلاس می باشد.

پلکسی، قبل از پرداخت و پولیش
پلکسی، بعد از پرداخت و پولیش

سی ان سی روتاری یا دورانی

حکاکی روی سطوح استوانه ای یا مخروطی در برخی امور هنری یا صنعتی مورد استفاده است. یکی از خدمات گروه نورنگار در این زمینه می باشد.


تصاویر این صفحه همگی از اینترنت گردآوری شده اند.

Telegram
WhatsApp
Pinterest